أخبار عاجله

مى نور الشريف ترد على اتهامها بالأساءه لفاروق الفيشاوى




تداول أحد رواد مواقع التواصل الاجتماعي صورة لـ “محادثة” للفنانة مي نور الشريف أساءت فيها للفنان الراحل فاروق الفيشاوي، ورغم حضورها عزاء الفنان الراحل إلا أن ما جاء في “المحادثة” يعبر عن غير ذلك.

وجا في المحادثة كلام مي مع أحد الأشخاص وهي تقول له: “بلا واجب بلا زفت دا مشوار كئيب بلا قرف، ده كان بتاع نسوان وكنت بخاف على نفسي منه”، مما أثار الانتقادات حولها.


فيما نشرت الفنانة بوسي والدة مي فيديو عبر حسابها الرسمي على الانستجرام يتضمن رد مي على تلك الإساءة، وجاءت فيه مي نافية صحة هذه المحادثة وأنها مفبركة، حيث ان حسابها الرسمي الوحيد عبر الانستجرام موثق و يمكن التأكد من ذلك من خلال علامة التوثيق الزرقاء.


وأضافت مي: “الكلام الحقير اللي اتكتب عن الله يرحمه فاروق الفيشاوي الإنسان اللي كتب كده حقير وده إهانة ليه وإهانة ليا.. فـ أرجوكم اللي يشير كلام فارغ زي ده يبقي حرام عليه”.


وعلقت والدتها بوسي على الفيديو قائلة: “مي مالهاش اى اكونت غير الاكونت بتاعها الموثق بالعلامة الزرقا، واى شات مش موجود فيه علامه زرقا يبقي مش مي حتى لو باسمها وصورتها، وكفايه ظلم لحد كدا مي انسانه محترمه وفي واحد مجنون ومتخلف قاصد يكرهه الناس فيها ويستغل اى ظرف عشان يعمل كدا ولذلك استغل عزاء الراحل فاروق الفيشاوي وعمل شات زي اللى اتنشر، ارجوكو اتاكدوا الاول قبل ماتظلمو الناس سواء مي أو غيره”.
نقلآ عن القاهره 24

ليست هناك تعليقات